dimecres, 15 de febrer del 2012

Sessió 33 d'Alfabetització Digital (26.01.12)


Durant aquesta sessió no he pogut estar present a l’aula per motius laborals, tot i així, posteriorment he volgut informar-me a través dels meus companys/es de les activitats que s’havien estat realitzant durant aquesta hora i per la meva sorpresa, personalment, ja les havia realitzat anteriorment. Aquesta activitat en relació amb el portafoli la vaig portar a terme el dia anterior, ja que vaig quedar-me amb unes companyes una estona després d’acabar la classe amb el Joan-Anton per aclarir alguns dubtes sobre el portafoli final i, així doncs, amb l’ajuda d’aquest vaig poder linkar correctament tots els documents que se’ns demanava que estiguessin presents en aquest espai digital. Per aquest motiu, me n’alegro que aquesta feina ja estigues feta i, per tant, de no haver perdut hores de classe importants. 

No obstant això, també sóc conscient que el dia d’avui s’havia de destinar a realitzar un disseny atractiu i original del nostre portafoli a partir de les eines que l’Àngels ens facilites. Com això no ha pogut estar possible durant la classe, ja que molts companys/es tenien dubtes sobre com realitzar els diferents enllaços dels documents al portafoli ens han quedat molts dubtes de com fer més vistós el nostre lloc web i, possiblement, el resultat final no sigui tan bo com esperàvem. Sigui com sigui, rere la estètica del nostre portafoli segur que s’amaga molta feina feta i, per tant, molt d’esforç realitzant per cadascun de nosaltres, mestres i alumnes! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada