divendres, 30 de setembre del 2011

Sessió 4 d'Alfabetització Digital (29.09.11)


En relació a la classe que ahir vam realitzat amb l’Àngels tinc molt bones sensacions. El món de la fotografia sempre m’ha interessat i, de fet, en un futur tinc pensat realitzar algun curset per aprofundir i aprendre el màxim possible sobre les diferents possibilitats i tècniques fotogràfiques. Tot i així, encara hauré d’esperar una mica i estalviar força per poder comprar-me una càmera que em possibiliti descobrir i aprofundir en aquestes tècniques. Vaig apropar-me al món de la fotografia quan feia el batxillerat artístic, concretament a l’assignatura d’imatge, i em va encantar el fet de descobrir la sensibilitat i la quantitat de sentiments, emocions i sensacions que es poden transmetre a traves d’un paper fotogràfic. Per aquest motiu, la classe d’avui m’ha semblat força interessant i m’ha ajudat a refrescar moltes de les tècniques o conceptes que ja havia treballat i que ens ajuden a saber plasmar a través d’una imatge la realitat segons la veuen els nostres ulls o segons la intencionalitat que li vulguem donar a aquella instantània. Així mateix, estic molt interessada en conèixer les diferents propostes de treball  que tindrem i, d’alguna manera, reprendre aquestes ganes de treballar i conèixer la realitat a través de la fotografia. Considero que el món de les imatges ens ajuda, i molt, a aprendre sobre tot el que ens rodeja estigui a prop o no. Molts de nosaltres coneixem països, persones i altres a través del món de la fotografia i, per tant, és important que nosaltres també puguem aprendre i fer conèixer la nostra realitat, ja sigui interior o exterior, a través de la sensibilitat que ens permet el món de la fotografia. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada