dijous, 10 de novembre del 2011

Sessió 13 d'Alfabetització Digital (03.11.11)


D’entrada, anunciar que malauradament a aquesta sessió dirigida per l’Eduard no vaig poder assistir per haver estat malalta. No obstant això, vaig demanar informació als meus companys sobre el que s’havia treballat a l’aula i em van anunciar que havien estat creant un curs Moodle de prova. El fet que, personalment, consideri que aquesta sigui una tasca prou difícil com per realitzar-la de forma autònoma m’ha portat a demanar una primera tutoria amb el professor. Un cop hagi creat el meu propi Moodle, aleshores, podré compartir amb tots vosaltres la meva reflexió sobre aquesta activitat. 

De la mateixa manera, encara que no conegui la metodologia per a crear un curs Moodle, com a usuari del de la universitat considero que és una eina molt útil i eficaç. Per tant, estic segura que podrem seguir utilitzant-la en un futur per altres tasques que no estiguin directament relacionades amb els nostres estudis. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada