dimecres, 7 de desembre del 2011

Sessió 21 d'Alfabetització Digital (01.12.11)

D’entrada, informar que no vaig poder assistir a la passada sessió amb l’Àngels per motius laborals. No obstant això, vaig informar-me sobre el treball que s’havia realitzat a l’aula i ja he començat a treballar en aquesta tasca. 

Reconec que mai havia escoltat la possibilitat d’elaborar jocs interactius mitjançant el programa PowerPoint sinó que el tenia, simplement, com a un programa per a elaborar presentacions de diapositives. Així doncs, m’ha semblat una idea força interessant i, per suposat, un recurs més a utilitzar de cara a la nostra vida personal i/o professional. Tot i que a dia d’avui encara no hagi donat per finalitzada aquesta tasca, considero que no és gaire difícil en relació amb altres programes que ens permeten elaborar recursos lúdics però també he de dir que m’està resultat una mica costós, en un principi, ja que encara no he adquirit la pràctica necessària i, per tant, m’he de guiar molt pel guió que ens va proporcionar la professora de l’assignatura. Això però és com tot, un cop agafi la pràctica estic segura de que podré fer-ho sense la necessitat d’un esquema.

Per acabar, informar que el meu joc interactiu està relacionat amb les emocions i, per tant, consisteix en el reconeixement d’aquestes segons la nostra expressió.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada