dimecres, 28 de desembre del 2011

Sessió 27 d'Alfabetització Digital (22.12.11)


Avui, com havíem planejat setmanes enrere, ens retrobàvem amb l’Eduard per clarificar dubtes i acabar les tasques relacionades amb aquest bloc i el moodle que vam crear dies enrere. Així doncs, aquesta última sessió de l’any estava destinada a resoldre dubtes en relació a aquestes tasques i, també, a parlar sobre el projecte final de l’assignatura.  

Pel que fa al bloc, com podeu observar si heu anat seguint aquest espai darrerament, he afegit diferents recursos i enllaços que poden ser de gran interès segons el meu punt de vista i, de la mateixa manera, poden ser útils a altres blocs presents a la xarxa. Sincerament, he de reconèixer que he tingut dificultats a l’hora d’afegir algunes d’aquestes eines però, tot i així, han estat menors les dificultats presents durant l’elaboració del bloc que, en canvi, del moodle. Per tant, confesso que durant la configuració del meu curs de prova he tingut majors dificultats tot i que, finalment, m’he ensortit força bé amb l’ajuda de tutorials a la xarxa, professors i companys/es de la mateixa classe. 

Tot i que la tasca m’ha resultat força interessant a l’hora de fer-la, admeto que no m’agraden gaire els gifts i tant de color als webs ja que, segons el meu punt de vista, carrega massa i pot desorientar a l’usuari. No obstant això, si el web esta destinada a infants considero que poden ser un recurs fàcil per cridar l’atenció d’aquests. 

Per acabar, aprofito aquesta última publicació referent  a l’última sessió de l’any per desitjar-vos unes bones festes i una molt bona entrada a l’any 2012. Sigueu molt feliços! 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada